Malin

Malin, 18årig tjej från Alunda

I min blogg kan du läsa om allt ifrån mig till gudvetvad. Jag bjuder på många bilder från min vardag till fester och ibland slinker det in some dresscodes ;)
Ser ni mig nu, så kan ni vara rätt säkra på att ni ser mig in the future, för jag är en av de blivande hemmafruarna och ja, bitchan.. det säger väl allt ?
Kiss and love / Your Malicious


Kommentera här
Postat av: natta

hehe kankse ja gör :) har ganska många besökare nu då ja ligger bra till på mest aktiva med över 1800 besökare per dag

2009-12-28 @ 13:59:42
URL: http://natalies.se
Postat av: ewelina

Jag heter Ewelina Johnsson

bor i lidköping , jag är 15 år,

min blogg handlar mest om mig, mitt liv, och vad som händer i min vardag, emn även om massa andra roliga saker, de är en blogg värd att läsa tycker jag ! :D



och jag har skrivit om dig nu i ett inlägg. :) puss

2009-12-28 @ 14:02:40
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/

Kommentera här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0